11 lutego 2013

Mały redraw i kolejny Liebster

Siemaneczko <3
Już 20 obserwatorów ! ~
JESTEM TAAAKA SZCZENŚLIWA :3
I tak większość obserwatorów tu nie wchodzi i nie komentuje ale ok. Ja do niczego nie zmuszam.
Nie mam nic konkretnego... Dobra już mam.
Dostałam kolejną nominację do Liebstera, ale tylko odpowiem na pytania bo nie mam kogo nominować. Nominowałam tych, których nominowałam i jest dobrze.
Nominowana zostałam przez Tarę. Odwiedźcie ją lubię czasem poczytać w tych internetach co myśli ;) 
A pytania to :
1. Czym się interesujesz?
2. Twoja ulubiona książka?
3. Dlaczego założyłeś/łaś bloga?
4. Ulubiony film?
5. Przesiadujesz po nocach zamiast spać? Często mi się tak zdarza, np. teraz.
6. Masz osobę której w pełni ufasz?
7. Rozmawiasz z rodzicami o wszystkim? Czy może jesteś osobą skrytą?
8. Co jest Twoją mocną stroną?
9. Chcesz coś w sobie zmienić?
10. Lubisz czekoladę? :D
11. Kim chcesz być w przyszłości?


Odpowiedzi:
1.Rysunek, historia sztuki, kultura Japonii, języki.
2. Eragon albo Zwiadowcy. Nie umiem się zdecydować. I jeszcze Tunele <3
3. Bo tak. Bo Indrani. Bo CocoChin
4. Avatar? Pan od Muzyki? Nie oglądam dużo filmów.
5. Chyba nie. Moją drugą ulubioną czynnością po rysowaniu jest spanie sooł... :D
6. Tak znajdzie się 4,5 albo 6 osób którym mogę zaufać.
7. Staram się rozmawiać o wszystkim.
8. Może to że... Nie wiem... Że szybko się uczę ... i nie wiem... 
9. Zdecydowanie mogłabym więcej myśleć zanim powiem. Chcę być mniej nieśmiała.
10. Kocham <3
11. Koncept artystą... Albo słynnym projektantem. Nie wiem czego ale chcę zajmować się grafiką komputerową, malarstwem albo rysunkiem.


To już. Dziękuję za ponowną nominację <3

ITZ TAJM NA ARTY~

~*~

Niby nic szczególnego się nie zmieniło a jednak. Ta pierwsza wygląda tak sztywno. Generalnie nie ma palcy xD Pamiętam, że Sally z '11 była moim pierwszym mangowym rysunkiem a ubrania wyszukałam w googlach i przerysowałam. Z włosami i oczami tak samo xD U Bolt całe ubranie zostało wymyślone przeze mnie na podstawie tego pierwszego... Mają tylko taką samą kurtkę xD
Nie podobają Ci się tunele? I tak je narysuj! 
Jestem taaak zadowolona z dłoni że nie wiem. W sensie w tym drugim. 
Kończę to gadanie bo już bez sensu. Jeszcze tylko Sally Bolt ma na stopach "Fuc*k you <3" xD


~*~

Tak bardzo się do niego nie przyłożyłam... Ale humor jest :D
Generalnie wracałam z torbą wyładowaną mandarynkami i pączkami więc była ciężka. Muszę chyba popracować nad fotoszopem z następnym komiksem jest lepiej.
Było jeszcze "Moje życie jest puste... A nie. To mój portfel. " 8D Ale to inna sprawa.

~*~

Tak baardzo SWAAAG~
Nie wiem co powiedzieć. Jestem głodna i coś czuję że ten post nie będzie długi xD
Generalnie w tym komiksie gdzieniegdzie widać kredki akwarelowe rozmazywane śliną. Bardzo precyzyjny sposób. Serdecznie polecam- Shinei~
Odwala mi. 

Generalnie sama do niedawna nie wiedziałam co to znaczy SWAG. Ah ta ja~
I rozmawiając z przyjaciółką wyszło co wyszło. Ka'rin jest wampajerem nie na czasie żyjącą w świecie krecika i innych kreskówek więc nie ogarnia słownictwa XXI wieku._.
Tej swag dziewczynie nic nie pasuje xD Fullcap z Domo, frotka reggae, buty nike i spodnie jakby jej ktoś nasrał za przeproszeniem. 
Muszę więcej rysować Ejpól albo zrobić jakiś konkretny rysunek z nią bo jakoś nie wiem dokładnie jak ona wygląda xD
I fotoszopy poszły w ruch bo mój skaner ma wieczny melanż jednak i coś za jasno mi skanuje...


To chyba koniec. GŁOOODNA. Łatewer.
Miałam wstawić bransoletki i kolczyki i przypinkę... Nadal zdjęć nie zrobiłam. Nie wystawiłam również aukcji z książkami więc nie macie się co spodziewać, że zrobię zdjęcia handmejów zanim wystawię książki 8D
Uzależniłam się od herbaty.
Zaczęła się szkoła.
W środę mam kartkówkę z angielskiego, religii (bodajże).
Zmienił nam się plan lekcji.
Stypendium musi odebrać rodzic. Naprawdę tego nie rozumiem. 
Nie mam pojęcia po co to piszę, ale ok.
Liczę na kilka komentów.
Liczę też na kilkoro nowych obserwatorów.
Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze <3
Sayonara ~

4 komentarze:

  1. Sally A W E S O M E!!!!!!!!!!!!!!
    kocham twojego bloga ale jakoś nie mam talentu do pisania komentarzy, więc wybacz. Jednakowóż czytam każdą notkę i podziwiam cię !!! P.S Mi też zaczęła się szkoła masakrejszyn ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię poczytać co myślisz. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł maj gad, ale postęp! *.* Mówię serio, kolorujesz sto razy lepiej! I te ubrania... Te fałdy... Te RĘCE! <3 Nie rozumiem jak można tak dobrze je rysować. O.o I komiksy powalają. XD (drugi pod względem kolorów jest niesamowity, tak baj de łej)
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że jest ktoś kto tak jak ja nie ogarnia 95% słownictwa XXI wieku i żyje w dobie krecika ^.^ choć preferuje Toma i Jerrego w niedzielne poranki :) a i widzisz jak dobrze, już wiesz co kupić mi na urodziny! Tak mówie o tej boskiej kurteczce :D
    PS. Dziecko wyłącz sobie to 'udowodnij że nie jesteś automatem'!

    OdpowiedzUsuń