4 listopada 2013

50 faktów o mojej przyjaciółce

Heloł!~
Piszę tego taga bo mam ochotę. Co wy na to, aby Obwarzanka stała się też trochę moim rzyciowym* blogiem? Oczywiście, że będzie wiało nudą i moimi rysunkami, ale mam czasem ochotę napisać coś. Coś.
Dziś będzie o mnie i o Anko. Kurde, trochę głupi temat. Ale tak trochę Trufel i Moka mnie do tego zachęciły.


1. Jeżeli chodzi o zdjęcia mamy ich tyle razem co dnwoenfow. 
2. Anko mówi mi często o tym na jaki kolor przefarbuje włosy.
3.Jest zapaloną harcerką i wciągnęła mnie w to.
4. Kiedy powiemy to samo w tym samym czasie to łapiemy się za kolana. Nikt nas nie rozumie, ale my mamy ubaw po pachy. Ania nie ubawi się po pachy bo nie ma rączek :v
5. Kocha czarny humor. "Na ile łapecek spada kotecek jezeli kotecek nie ma łapecek?" albo "Dlacego kotecek nie miał ogonka? Bo carnybyl"
6. Wbrew pozorom Anko pierwsza komentuje wszystkie moje rysunki i szczerze powiedziawszy jest jedną z niewielu osób, których opinia się dla mnie liczy-...
7. ...uważa, że ludzie ciągle mnie komplementując rozbestwiają mnie.
8. W lato, kiedy siedzę w pokoju z otwartym balkonem, Anko podchodzi pod balkon i krzyczy: "Roszpunko, Roszpunko zrzuć mi swe włosy!" albo "Rapunzel! let down your hair!"
9. Bardzo często piszemy po ponglishu tzn. przykładowo powyższe zdanie "Rapunzl! Let dałn joor heeer!"
10. Mamy bardzo podobne pismo przez co możemy sobie nawzajem odrabiać prace domowe. Np. Anko odrabia fizykę a ja biologię. I na zmianę. ;D
11. Anko jest moim kompletnym przeciwieństwem, ale też jest bardzo podobna. To skomplikowane.
12. Kiedy śmieję potrafi mi włożyć paprykę do ust pomimo tego, że jej nienawidzę.
13. Anko jest molem książkowym.
14. Ma psa Czarka.
15. Czarek nie lubi obcych i jest czarnoteńczykiem.
16. Kocha swoje włosy i ich nienawidzi zarazem.
17. Smsuje w większości z chłopakami.
18. Jest cholernie uparta.
19. Lubi oglądać horrory i zawsze przy wyborze filmu nalega, żeby to był horror.
20. Jest bardzo tolerancyjna.
21. Jedną z jej wielkich wrażliwości jest sadyzm na zwierzętach, w szczególności psach.
22. Mamy PODOBNY ideał chłopaka.
23. Wciągamy się w mniej więcej te same fandomy.
24. Anko nie lubi swoich brwi.
25. Jest bardzo pewna siebie.
26. Zawsze umie zręcznie wybrnąć z sytuacji.
27. Jak się śmieje to jej nozdrza poruszają się jak skrzydła motylka <3
28. Jej mimika zawiera 1372386458293 min...
29. ...co za tym idzie, jest świetną aktorką.
30. Chciała sobie zrobić taką gęstą grzywkę, ale było jej szkoda włosów.
31. Chodzę z nią do fryzjera.
32. Kocha moje łóżko.
33. Uwielbia Harrego Pottera.
34. Swoje mangi trzyma w pudełku, bo uważa że gdyby ktoś je wziął do ręki to pozaginał by grzbiety.
35. Ma kilku ulubionych aktorów min. Gary Oldman i Gordon Joseph Levitt.
36. Kiedy mówię jej, co ostatnio wydarzyło się w GoT ona najpierw krzyczy żebym nie mówiła, a później nie może wytrzymać i prosi o więcej.
38. Zawsze kiedy do mnie przychodzi najpierw wita się z kotem i psem, a dopiero później ze mną.
39. Prawie codziennie dyskutujemy na poważne tematy.
40. Często też mówimy sobie o czym rozmawiałyśmy z innymi.
41. Zawsze kiedy jesteśmy w Warszawie chodzimy na jogurt z owocami.
42. Anko słucha ostrej muzyki.
43. Nienawidzi kiedy ktoś ją smyra po karku- ma łaskotki.
44. Potrafimy porozumieć się jednym spojrzeniem.
45. Siedząc na dwóch końcach klasy i tak od siebie ściągamy.
46. ZAWSZE jesteśmy wymieniane jako Ania i Olga.
47. Kiedyś uważała, że spanie z telefonem pod poduszką powoduje bezpłodność. Teraz sama z nim śpi.
48. Mam mnóstwo jej głupich zdjęć na komputerze.
49. Kiedy mam kanapkę w szkole zawsze mi ją zjada.
50. Mogłabym wymienić o niej jeszcze z 50 randomowych faktów.
+51. Czytając to pewnie nie zauważyła, że nie ma punktu 37.


Dobranoc~


1 komentarz:

  1. 12. Kiedy śmieję potrafi mi włożyć paprykę do ust pomimo tego, że jej nienawidzę.

    Przyjaciółki to osobny gatunek, haha xD. Uśmiałam się z kilku punktów, twoja przyjaciółka przypomina mi moją Julkę :).

    OdpowiedzUsuń