2 listopada 2013

Plakaty

Hejka!~
Przez cały dzisiejszy dzień pracowałam nad plakatami o konkursach, które organizuje moja drużyna dla... naszego szczepu? (sama nie wiem dla kogo on jest). Muszę przyznać, że nie miałam większych kłopotów z tym co narysować. Jakoś miło mi się rysowało, bez większych oporów. Generalnie nie wiem czy mogę je gdzieś udostępniać przed oficjalnym ogłoszeniem konkursu, ale niech będzie. Chyba nikt mnie nie zabije.

Tło wzięte z dA. Darmowe tekstury itd. Na aparacie też są darmowe tekstury z dA. Nie będę mówiła z jakiego konta, ponieważ jak pobieram tekstury to od razu mówię autorowi, że będę ich używać.
Aparat narysowany na podstawie jakiegoś Olympusa. Ogólnie chyba jest ok. Wydaje mi się, że ta burgundowa kropa przyciąga wystarczająco uwagę. Jeżeli widzicie jakieś literówki oprócz braku kreseczki przy ł w "plytę" to mówcie,bo jeszcze nie wysłałam oficjalnej wersji ;)


Z teksturami jest jak wyżej.
Nie jestem przekonana co do tych bąbelków. On the other hand bez nich jest strasznie pusto. Chyba stwierdziłam, że nie umiem rysować szklanek, ale cóż... 
Z literówkami też jak wyżej ;)

Ogólnie sądzę, że pierwszy plakat jest stanowczo lepszy. Próbowałam obydwa wpasować w tą samą kolorystykę, ale wyszło jak wyszło. 

Prośbą jest, abyście się do tych konkursów nie zgłaszali, bo są one organizowane jedynie dla mojej miejscowości (przynajmniej tak myślę XD)

Swoją drogą szykuję nowy portrecik, a możliwe jest, że skończę go jutro ;w; 
Plany rysunkowe na listopad 2013 możecie podpatrzyć tutaj.

Tymczasem do widzenia i miłego wieczoru życzę~

Trochę bardzo zakochałam się w serialu Sherlock Holmes <3

1 komentarz: