21 marca 2013

Matematyka matką sztuki, chibiowy komiks ze mną, randomy z lekcji i autoportret

Ohayoszki~
Jestem wyczerpana. Zaczynam spać coraz krócej a coraz więcej czytać i rysować. 
c sie dzieje ja pytam 
Ano poszłam dziś wymęczona do szkoły i na dzień dobry dowiedziałam się o konkursie z matmy. Wszystko byłoby super gdyby nie to moje zmęczenie. Wzięłam sobie na ołówku na każdej ściance napisałam literkę "A-D" no i rzucałam *like a K-On*
I of kołs rysowałam. Jak w tytule "Matematyka matką sztuki". 
No. 
Nie wiedzieć czemu ale zawsze na matmie mam ochotę rysować. I tak też było na konkursie :3
Czyli mam dla was dziś troszku randomów z matmy i innych lekcji. 
Jest też komiks. Jeden komiks bo nie chce mi się kolorować drugiego. 
Nie no, soł sad.

*idzie posklejać szkity**
*ostatecznie zdecydowałam się na połączenie szity i szkice jako 'szkity'

~*~
Oh, jakie to męczące ://

Najpierw lecą randomy z konkursu! 
Patrząc od lewej widzimy świeczkę bo o świeczkach było zadanie, głośnik z biurka nauczyciela (łohohohohoho sala od historii jest supa!) później moja ręka. To jest chyba 6473528489264642 próba narysowania mojej dłoni z tej perspektywy ://
Kiedyś to zrobię! Zobaczycie!
Niżej jakaś żenada anatomiczna. Mówię o tej prawej nodze. Reszta jest Ok :D
Jakieś sztywne coś na czym miał być pokazany jakiś ruch. Taaa ja i anatomia. 
ja+anatomia= </3
ale ćśśś... 
Po trupach (tj. nieanatomicznych człowiekach) do doskonałości.
I jeszcze jeden nieanatomiczny szkit. Ale jak bardzo bardzo się przyjrzycie to zobaczycie ładne buty :3
Ale głośnik najlepszy xDD

~*~

1. Elf. Jakiś stary elf. Chyba nawet w domu rysowany. C: Lubię ją.
2. MOJAUKOCHANAKARINCIAWHOGRWARCIE :3
Jest w żadnym domu bo popsułam szalik ://
Ale pasowałaby do puchonów i gryfonów :3
3. Kolejny elf xDD Chyba fazowałam mocno na elfy bo ten też jest stary xD
Rysunek z czasów kiedy nie umiałam rysować rąk i chowałam je w każdy możliwy sposób (y)
4. Karincia jako harcerz <3
Ma zielono-czarną chustę jak ja :3 Harcówkowe flamastry to zUo.
5. Karincia glamur ~
Skaner na głodzie albo dupne kredki dajrekszjoners :///
Ale ołtfit fajny =w= 
6. Karin na wakacjach. Jest taka kowai xDD
Kawaii znaczy xDD
7. I nie wiem co wyraża twarz Karin ale ok.
To jest coś pomiędzy zażenowaniem, falowaniem i głodem xDD

~*~

1. Szkic z serii OINHŻSPAITRSNŁ 
tj. Olga idzie na halę żeby się poruszać ale i tak rysuje siedząc na ławce.
Ale ładnie wygląda =w=
2. Le ja skrupulatnie notuję rysuję dupowate studium temperówki z PERI.
3. Karin rysowana na okładkę zeszytu od matmy <3
4. Naruto . Le warsztaty z pisania na których to ja skrupulatnie notowałam jak prowadzić wywiad (y)
5. I takie cuś z matmy C: Lubię tą panią. Dalej była goła więc ją obcięłam xDD
Zaraz będzie, że publikuję materiały +18 xDD

~*~

Rysunek nosi tytuł : "Oh, welcome to my fantastic world."
Nie wygląda to do końca jak ja... ale mam zamiar zamienić moje nya zdjęcie na ten rysun.
Więc strzeżcie się narody i wchodźcie puki czas w zakładkę O mnie bo niedługo zdjęcie moje z stamtąd zniknie~
Tęczowy lajnart mi się podoba bo jest taki awwww ;w;
Z tyłu jest donut i kubek herbaty zjeżdżające z tęczy ! 
Ogólnie wszystko jest supa ale dopiero teraz zauważyłam że mam jeden obojczyk </3

~*~

WOAH!
Le ja hipsta w spódniczce i żółtym sweterku z kapeluszem <3
Co tu więcej mówić soł macz tru xDD
Chyba da się rozczytać a ja jestem dumna :3
I mam hipsterski notebook <3

Mam jeszcze jedną mieszankę szkitów ale nie będę jej dodawać tylko zostawię na następną notkę =w=
Okeeej. Jak zwykle wieczorem jestem głodna, zmęczona ale i tak oglądam Boku wa Tomodachi ga Sukunai. Brawo dla mnie za zapamiętanie tytułu (y).
Ehheheheheh. Chcę sobie zrobić nagłówek bloga, ale nie za bardzo wiem co ma się na nim znaleźć.
Jakieś pomysły? Idee? Propozycje?
To piszta, komentujta i obserwujta...
No to Sayoszki~
_______________________________________________________________________________
PS.I kij. Wstawiłabym covera przyjaciółki ale zablokowała. Grzesznica jedna.
http://www.youtube.com/watch?v=wh_-IoHD6oM
soł jest to. Obczaiłam słuchając The Strokes <3
PS2. DZIĘKUJĘ ZA KOMENTY! <3
JUTRO NA NIE ODPOWIEM!
PS3. Nie wiem co pisać dalej w peesach, ale zrobiłam kartkę urodzinową i bransoletkę dla przyjaciółki wysłałam i nie zrobiłam zdjęcia </3




7 komentarzy:

  1. Jak ty prześlicznie rysujesz!!! aaaa, zawsze tu dodajesz swoje rysunki? Jak tak to biegnę szukać "obserwuj" ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za obserwowanie i komplement C:

      Usuń
    2. A tak przy okazji: nominowałam Cię na moim blogu ^^. Link do notki: http://neko123chan.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger.html

      Usuń
  2. HALO GDZIE MÓJ SASKE Z DRUGIEJ STRONY? HALO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooołłł, świetne szkity! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorka, korzystam z tabletu, a ta klawiatura jest cholernie wkurzająca, więc będzie krócej niż zwykle. LOL.
    Fangirling?

    OMÓJBOSHEJAKIZAJEBIASZCZYKOMIKSŻYCIOWESYTUACJEIWGLEKUFAWYPASALEJAZDAZTYMIKOLORAMIIWGLETENCZOWYLINEARCIKJESTSUPERAŚNY

    I dodam, że głośniki wyszły ekstra :o
    Jak rozumiesz - jestem na wyjeździe, a mój internet jest cholernie wręcz ograniczony. Moshe później uda mi się coś naskrobać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko jest cudne! *w* Szkity wbrew pozorom super wyszły, a w szczególności ta mangowa-po-całości dziewczynka :3
    Super wygląda ten tęczowny lineart, jak ty to wszystko robisz?
    I jeszcze na koniec taaaki komiks... Dołuję się przez ciebie... Cóż prawda jest bolesna, ale to i tak nie przeszkadza w wydaniu połowy oszczędności na książki i ołówki, bo przecież one muszą być takie samotne w tych wszystkich księgarniach ;__;
    Idę się dołować i czekam na następne rysunki.

    OdpowiedzUsuń